خانه / ورزش همگانی / تبیین برند گردشگری، فصلی نوین در توسعه گردشگری ایران است

تبیین برند گردشگری، فصلی نوین در توسعه گردشگری ایران است

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور در آیین اختتامیه همایش بین المللی برند گردشگری ایران عنوان کرد: تبیین برند ملی گردشگری، فصلی نوین در توسعه پایدار گردشگری ایران به شمار می رود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ مرتضی رحمانی موحد در آیین اختتامیه همایش بین المللی برند ملی گردشگری ایران، عنوان کرد: برند از نظر علمی به معنای نمایاندن و ایجاد اعتماد و الگوسازی در ذهن مخاطب است، لذا همایش بین المللی برند ملی گردشگری ایران به دنبال اعتماد سازی جهت انتخاب مقصد سفر در ذهن گردشگران است.

وی افزود: بی شک تلاش همگی ما برای تبیین برند ملی گردشگری ایران، فصلی نوین در توسعه گردشگری ایران به شمار می رود، به گونه ای که تلاش داریم تا با اتکاء به دستاوردهای علمی این همایش، فرهنگ و تمدن ایران عزیز اسلامی را همراه با جذابیت های این سرزمین به تمام جهانیان معرفی کنیم.

 

معاون گردشگری کشور در ادامه سخنانش به ویژگیهای متنوع فرهنگی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه در ایران هزاران جاذبه تاریخی و حتی طبیعی وجود دارد که بخش قابل توجهی از آن حاصل فرهنگ و تمدن غنی ایرانی است. لذا برای معرفی دستاوردهای فرهنگی خود باید به دنبال شیوه های نوین معرفی این آثار به جهانیان باشیم تا از این طریق بتوانیم با جلب اعتماد گردشگران، ایران و جاذبه هایش را به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد سفر در جهان معرفی کنیم. 


رحمانی موحد همچنین تاکید کرد : با عنایت به استقبال چشمگیر فعالان و اندیشمندان عرصه گردشگری از این همایش، دریافتیم که دارای سرمایه عظیم اجتماعی در این حوزه هستیم، لذا از تمامی فعالان عرصه گردشگری ایران و به ویژه فعالان گردشگری اصفهان انتظار داریم تا در این راه بزرگ یاری رسان ما باشند.

وی در پایان سخنانش یاد و خاطره “محمد علی اینالو” فعال گردشگری ایران را که همزمان با برگزاری همایش برند ملی گردشگری ایران به دیار باقی شتافت را گرامی داشت.

همچنین پروفسور جعفر جعفری دبیر علمی همایش نیز در آئین اختتامیه همایش با ایراد سخنانی تاکید کرد : در طول دو روز برگزاری همایش مباحث علمی و خوبی مطرح شد که امیدوارم در آینده به طور جدی پیگیری شود.

جعفری همچنین تصریح کرد : در طول برگزاری همیاش دیدگاه هایی همچون لزوم معرفی چند برند برای ایران و یا معرفی برند ایرانی مبتنی بر فرهنگ و تمدن غنی ایرانی مطرح شد که امیدوارم تمامی این دیدگاه ها جمع آوری شده و سپس با دستاوردهای همایش تجمع و به سازمان میراث فرهنگی ارائه شود.


وی در پایان سخنانش اصفهان را پایتخت گردشگری خواند و عنوان کرد : از فعالان عرصه گردشگری پایتخت گردشگری ایران انتظار داریم تا در راستای تحقق برند ملی گردشگری ایران کوشا باشند.

مطلب پیشنهادی

وزیر ورزش و جوانان گفت: امکانات ورزشی تهران کم نیست ، هم گرایی نیاز داریم ، ورزش ارزان و در دسترس سیاست مشترک دولت و شهرداری خواهد بود

 به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.